הפקת סרטון אנימציה
בעבר, סרטוני אנימציה נחשבו לבעלי קהל יעד ברור, ילדים.
אולם כיום, אנימציה הפכה לפורצת גבולות והיא מדבר לכולם, ללא הבדל גיל, השכלה או מוצא.
אם יש לכם עסק או חברה, נסביר כיצד ומדוע הפקת סרטון אנימציה יכולה להועיל לכם.
אנימציה לבניה או חיזוק התדמית
אחד הדברים שהכי ראויים להערכה הוא שבאנימציה אין גבולות.
אפשר ליצור סרטון אנימציה שיהווה ייצוג נאמן של המציאות ואפשר לייצר משהו אחר, שישוטט אל מעבר למחוזות הדמיון.
הפקת סרטון אנימציה יכולה להתאים לעסקים שרוצים לבנות תדמית חיובית ולחברות שמפתחות מוצר חדשני.
אם אתם חברה חדשה, בלתי מוכרת או לפי דעתם לא מספיק מוכרת, סרטוני תדמית יוכלו לשנות את התמונה.
כמו כן ישנה אפשרות להשתמש בכלי הזה לבניית תדמית של מוצר מסוים שלכם.
סרטי מוצר שעובדים נהדר באנימציה
נניח שפיתחתם לאחרונה מוצר חדש. זה לא סתם מוצר אלא משהו מתוחכם יחסית.
ייתכן שזהו מוצר טכנולוגי, אולי אפליקציה או מכשיר עם פיצ’רים ותכונות מלהיבות.
התכונות הללו והייחוד של המוצר לא יכולים לבוא לידי ביטוי בפרסומת של 5 שניות.
בשביל באמת להראות מה המוצר שלכם מסוגל לעשות, מהן התועלות עבור הלקוח וגם קצת על אופן השימוש, יש צורך בסרטון ארוך יותר.
סרטון של מספר דקות יכול לבנות ולהגיש את כל המסרים שאתם רוצים.
ולא פחות חשוב, זהו מסר שעובד הרבה יותר טוב מכל פרסומת, מפני שיש כאן מקום להשיג את אמון הלקוח, לעורר עניין ולהעביר מידע שזוכרים לאורך זמן.
עלות תועלת ברורה
האנימציה היום הפכה לז’נר אהוב על הכל וסרטים מהסוג הזה משודרים בכל מדיה שאפשר להעלות על הדעת.
הפקת סרטון אנימציה יכולה, אם כן, לבנות תדמית, לפרסם מוצר, לעורר עניין.
סרטון מוצלח אפשר להפיץ ברשתות חברתיות, באתרי אינטרנט ובפלטפורמות נוספות.
אפשר בצורה כזאת להשיג שיווק וויראלי. אך מכיוון שלא מדובר בסרט מסחרי שמוקרן תמורת תשלום, ראוי לייחד כמה מילים על עלות מול תועלת.
הפקת סרטון מחייבת השקעה, זה ברור. יש צורך להכין תסריט, לבצע תחקיר, להעסיק מתכנתים ואנימטורים ועורכים.
ובכל זאת, לרוב, עלויות ההפקה באנימציה זולות ביחס לחלופות. בהפקה מסוג זה אין צורך לשלוח צוותי צילום לאתרים שונים.
אפשר לבצע שינויים והתאמות בצורה טובה יותר, לאורך הדרך וגם לאחר שההפקה הסתיימה (פוסט פרודקשן). נחסכות עלויות לשחקנים וכל זאת, מבלי להפחית באיכות.